hemma med älsklingen

Hej igen babies!


Jag och Jossan tog bussen till stan som vanligt, hon han till och med hälsa på min pojkvän innan hennes buss kom, hihi! :) Så tog jag och baby bussen hem till mig, han mådde jätteilla stackaren.. så jag lämnade alla hans grejer på mitt rum medans han låg i soffan där nere och mös med kudde och filt. Så fick han låna mina mjukisbyxor med.

Min äldsta lillebror var jättegullig och lagade makaroner och potatismos till oss också, så medans han lagade maten så dukade jag fram och min pojkvän låg och vilade lite framför TVn. När maten var klar så kollade vi på det samtidigt som vi kollade på Simpsons.

Sen tog jag och älsklingen moppen till krysset och köpte chips och cola. Sen när vi kom hem så kollade vi på family gay. Sen gick vi upp till mitt rum och satte på filmen eclipse.


Nu blire mat, så vi hörs snart! (sry för dålig uppdatering, det är pga mitt internet, kunde inte koppla in min nya dator till det..)


älskliiiiing <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback