hemma igen efter..

sötisar..!


Är hemma nu! Jag och André fick skjuts av Isac ner till Torpa, träffade Joppi och snackade med honom ett tag, åkte till VIP och köpte godis och energidricka och gick till torpaskolan och satt där en stund och pratade en massa, busade omkring och så vidare.

Sen tog vi bilen till Nisse och plockade upp honom, åkte till Joppi och bytte bil och drog hem till bonnelandet där jag bor. Köpte glass osv på krysset och satt där och softade en stund. Sen åkte vi hem till mitt hus och så sa jag hejdå till pojkarna och satte mig och fikade med familjen.

Ska hoppa in i duschen nu och sen ska det packas..!

Isac och Joppi leker myshörna!


Isac posar!



Joppi är en liten busunge, haha!


klockren bild på joppi!


Älsklingen! <3

Kommentarer
Postat av: Queen Awesome

söööt! :D maha, vi borde fortfarande träffas snart (:<3

2010-08-21 @ 18:37:17
URL: http://josefinesvards.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback