hemma ifrån nyköping!

Sötnosar, I'm back!


Åkte igår på kvällen ju, raka vägen upp till Nyköping. Åkte hem till Pernillas bror och så käkade vi kebabrulle och pizza till kvällsmat, kollade på filmen rånarna och den var fan asbra! Sen pratade jag i tele med älsklingen som tydligen skulle vara uppe hela natten med sina polare.. Och sen somnade jag i kusiins säng.

Imorse blev jag väckt kl 7, gick upp 7.20 och klädde på mig, åt en snabb frukost och packade ihop mina saker. Åkte till Pernillas pappa och hans sambo och överraskade dom. Ni skulle sett deras min, haha! ;) Sen åkte vi allesammans till hamnen och bordade partybåten saga lejon. Fick ett bord, satte oss där och pratade osv, sen kom det fralla och kaffe. Fast vi barn/ungdomar fick varm choklad, hihi. Brände mig på tungan också.. har fortfarande ont. SATANS CHOCKO! Men god var den!

Iallafall, sen fick vi besked om att ett roder på båten hade gått sönder så den fick inte lämna hamnen.. så det var bara att gå av båten efter att vi fikat färdigt och dra därifrån. Så då bestämde vi oss för att åka till ett naturreservat och gå en promenad tills vi blev hungriga. Där var det skitfint! Ni får se en massa bilder imorgon på hela min dag..

Sen när vi var klara där så tog vi bilarna till turiststaden Trosa och letade upp en restaurang och käkade på. Det måste vart den godaste kycklingen jag ätit! MEN resten rekommenderar jag inte!! Pastan var hård och äcklig, jag fick knappt någon sallad heller.. så det enda som var bra var kycklingen, mums. Dock minns jag inte vad restaurangen hette, men det är ju skitsamma, hehe.

Sen gick vi lite och kollade i butiker, fick med mig lite hem som ni också får se imorgon antagligen. Sen åkte vi hem till Pernillas bror och fikade, och jag somnade i soffan. Dagens ungdommar, inte vana vid att gå upp tidigt.. Sen åkte vi hem igen.

Gunnar, en helt osminkad thess, Daniel min yngsta bror och Siv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback