hemma hos mig!

Hej igen gullungar!


Efter att jag, min pojkvän och Isac var på netto och köpte lite gott så åkte vi hem till dom igen och så satt vi bara och gjorde typ ingenting. Låg och mös lite i hans säng och störde Ian när han satt vid datorn. haha! ;)

Sen tog jag bussen hem.. Så har jag planerat inför morgondagen, plockat fram morgondagens kläder och fixat iordning allting.

Jag är en planeringsmänniska.. haha
;) Jag har två kalendrar, en som bara rör skolan och skolarbeten, och en för mitt privatliv. Sen har jag en notebook, där jag skriver vad jag måste komma ihåg och så skriver jag även "att göra lista". Tex som imorgon ska jag gå upp 5.30, duscha, ta bussen, gå i skolan osv.. That's my life!

Men nu måste jag ta bort sminket och fixa mig inför sängen. Hörs snart!



Gammal bild, men det är jag och min "privata kalender"
;)

Kommentarer
Postat av: rock n roll mamma

planering är bra. det borde jag verkligen lära mig lite bättre=)

2010-08-24 @ 22:44:35
URL: http://emis.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback