hemma efter jobbet!

Hej igen gullungar!

Har vart en slappdag idag på jobbet, mycket prat med kolegan osv. Bara slappat och tatt fikaraster hit och dit, haha.. ;) Sen träffade jag även hennes homosexuella son och hans pojkvän, fan vad trevliga dom var! Borde typ skaffa en bögkompis, dom förstår ju tjejer mycket bättre än andra killar plus att dom inte stöter på en, haha.. ;)

Sen slutade jag tjugo över tre och gick hem och så satt min pojkvän vid min dator och kollade på en massa sjuka videoklipp på youtube.. haha! Nu håller han på att göra sig iordning för att vi strax ska ta bussen hem till honom.

Hur har eran dag vart hittils då? :) Bra hoppas jag!

bild ifrån maj, vet inte riktigt vad jag gör, men min pojkvän tittar på mig som att jag vore sjuk i huvet..

Kommentarer
Postat av: bitte

tack och förlåt. Men skulle verkligen behöva en vinst

Postat av: Jennifer

Söt bild :)



SVaR: varsågod :)<3

2010-08-09 @ 15:57:09
URL: http://barajennan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback