godmorning...

Godmorgon!


Igår somnade jag och älsklingen efter att ha kollat på filmen "american virgin". Vaknade strax efter av att vi hör Ian kräkas i sängen mittemot.. Hela golvet, åååhhh. Så jag sprang ut i täcke (endast förutom trosor) och satt i hallen i fosterställning och vägrade gå in i rummet och det enda jag sa var "OM JAG BLIR SJUK DÅ JÄVLAR!!!!".

vill inte precis få en magsjukeperiod nu när jag ska åka iväg idag till imorgon och sen första veckan i skolan.. eller förresten SKOLAN?! Funderar på att kyssa Ian så jag blir smittad! :D

Njae.. i don't think so. Men vi gick iallafall och la oss i varsin soffa i TV-rummet och somnade dirr och sov faktiskt rätt bra, däremot var ingen på särskilt bra humör när vi vaknade. "Älskling?" "Nej men skit i det då.." "VAFAN ÄRE ME DIG?"

Haha.. men nu ska vi käka frukost, älsklingen har tatt fram flingor, mjölk och socker. Så vi hörs efter det!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback