detta visste ni inte om mig!

Saker ni inte visste om mig
* Jag älskar att äta, ibland äter jag ingenting, ibland äter jag hela tiden

* Jag har ärr på vänstra handleden ifrån i höstas..
* Jag gillar alla årstider förutom hösten när det regnar så mkt..
* Jag smörjer alltid in hela kroppen med bodylotion, varje dag!

* Jag föddes några veckor för tidigt, skulle egentligen vart juli-barn
* Jag tycker att jag är tjock ibland, men ibland är jag riktigt nöjd!

* Mina största komplex är min näsa när jag skrattar, mina lår, och mina "små" bröst..
* Jag har ett husdjur, en liten ökenråtta (min lillebrors egentligen)
* Jag älskar att rensa bort smuts under naglarna, det gör jag typ hela tiden
* Jag har en slags ticks, jag biter på mina kinder utan att tänka på det själv
* Jag har 2 halvsyskon som jag aldrig träffar
* Jag älskar att sjunga (a) även fast jag suger på det..
* Jag lever för cocacola!

* Jag har fyra gossedjur som jag alltid sover med, hahaa..
* Jag var en fjortis under en liten period i åttan.

* Jag älskar dunkadunka låtar! lever för musik<3
* Jag är 163,5cm lång och just nu väger jag 53,6kg.
* Jag älskar att gå i klackskor <3

* Jag är äkta blond.
* Jag äter medicin för ADHD som heter Konserta på 54mg.
* Jag stänger in mig själv, och lyssnar inte på någon när jag är ledsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback