thihi love

Har börjat snacka med en kille, han är så söt och trevlig. Thihi. Tackar sofie faktiskt! Vi träffades en del i sommarslutet/höstas, innan jag och sofie slutade umgås. Men tappade kontakten helt efter att jag och sofie slutade snacka.. Dock nu när jag är tillbaka helt och börjat umgås med sötnosen sofie igen så tog vi upp kontakten med honom. Ringde honom på skoj hemma hos Sofie igår och det var meningen att vi bara skulle busringa och driva med honom. Sen hörde han vem det var (sofie alltså) så jag började prata seriöst med honom, lite pinsamt.. Men iallafall! Sen smsade jag honom igår men då hade han inga pengar på mobilen. Dock ladda han på den idag och han smsade mig och sa att han gjorde det för min skull! Naaw! =D Så gullig är han. Han är speciell faktiskt, och myyycket äldre än de andra jag snackat med/träffat/vart tillsammans med. Skönt att äntligen träffa en mogen/äldre kille..
Ska kanske träffa han en stund idag med sofie och torpaboyzz, och sen ska vi träffas imorgon på spelningen i jönköping eftersom att han bor där! Jag, sofie och hennes kille ska umgås med honom också på lovet, så kul! Hoppas att något händer, hihi.

(och han läser inte min blogg, än iallafall, så jag kanske kommer ta bort detta pinsamma inlägg sen, men bara så ni vet nu, kände att jag ville få ut lite pirriga känslor..)

an*ré <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback