nu är jag hemma i ölmstad..!

Hejsan!

Ber om ursäkt för dålug uppdatering igår och idag..

Åkte hem till Sita efter skolan och hade tänkt uppdatera där men hennes dator var på flykt så jag kunde inte. Sen tänkte jag inte på att mobilblogga heller.. Vi fixade oss snabbt och stack till stan och mötte upp André och Isac som skulle till krogen. Så medans jag och Sita väntade på dom så chillade vi på piren och june. Sen vid ungefär halv tio så blev dom klara och då tog vi bilen hem till kära bymarken och så chillade vi där och sen somnade jag först av alla för jag var skittrött, haha! Sen vaknade vi vid 8-9 imorse och åt frukost osv. Sen skulle the grabz dra till torpa och checka in hockey matchen så jag och bby stack hem till mig och ska ha Ladies "grabz" night! ;) Mjukskläder, keps, ofixade, käka chips, dricka cola och kolla på hockeyn! Ska rapa och fisa också, det är ju bara ett måste..! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback