jag är inte död!

Hejsan bloggen!

Jag är inte död! Jag har bara inte orkat blogga idag riktigt, har inget direkt att skriva om. Men det blir väl så ibland? För de flesta iallafall..

Jag och Sita åt frukost hemma hos André och Isac och sen gick vi in till stan, tog bussen hem till ölmstad så vi var här vid halv två. Och då kom det gäster idag igen eftersom att Pernilla fyllde 40 i fredags. Så vi har käkat god middag och efterrätt idag igen. Börjar bli en liten vana, haha. Sen har jag och Sita bara vart uppe på mitt rum. Snackat om livet as usual och kollat på serien "heja björn".

Jag skriver lite senare, då har jag lite bilder att visa också. PUSS

jag och bby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback