home again!

Sådär!

Herregud säger jag bara..! Vilken dag. Eller den har väl vart rätt okej ändå.. Började ju med att jag var supertrött imorse eftersom 1. jag somnade sent. 2. jag vet inte vad det var, men jag kände mig som en bomb igår som exploderade av en massa olika känslor, och då brukar jag bli extremt på allt och vill bara sova bort allt. Ville verkligen sjukskriva mig idag alltså, men samtidigt visste jag att jag hade en viktig dag framför mig och att jag inte kunde "smita" ifrån det.. Så jag tog mig upp 6.40 och gjorde mig iordning skitsnabbt. Åt frukost och åkte med Magnus till skolan. Det var meningen att jag skulle ha ett SOprov på morgonen men det fick jag skippa och göra imorgon istället! Skönt som fan eftersom att jag inte hade någon som helst lust med det imorse.. Iallafall, så jag började dagen med att ha ett extrem jobbigt nationellt matteprov. Det sista iallafall! Skönt att ha fått det gjort. Men det gick dock skitbra, men det var skitjobbigt och jag behövde tänka som fan. Sen hade jag spanska, lunch, SO och sist bild då jag nästan blev klar med min uppgift! Ni vet bilderna jag la upp här på bloggen för en månad sen ungefär, eller det var kanske ÄNNU längre sen? jaja! Sen åkte jag och Sita till stan och checkade på klänningar osv till sommarn! Sen mötte vi upp André som kom till stan. Så gick vi till Mackmakeriet och så bjöd min sötnos på en kyckling baugette till hungerbarnet moi, haha! Sen gick vi till june och luffade där. Fan vad tråkigt det var! Dock roade jag och sita oss genom att sjunga, dansa som galningar och spela hög musik. Pratade en massa fest minnen osv. Men då kände jag att André blev tyst och så blev jag tyst och jävlar vad allt kändes konstigt och jobbigt.. Iallafall, André åkte hem för han ville se hockeyn och jag och sita åkte hem till varsitt.

Bytte om till mjukiskläder och ligger i sängen med datorn i knät och vet inte vad jag ska göra.. Måste plugga inför SOprovet imorgon, måste duscha för jag VET att jag inte kommer orka göra det imorgon, måste bära upp tvätten och lägga in den i garderoben.. gaah får damp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback