hjärntvättning

Allvarligt talat jag känner mig riktigt hjärntvättad. Eller inte lika mycket längre, men gjorde det innan. Haha! Gjorde en riktigt nyttig frukost som smakade skitbra och som jag faktiskt kunde äta, igår hade jag ju jättesvårt att äta.. Sen bara för att jag inte orkade bära upp frukosten till mitt rum så satte jag mig i soffan i vardagsrummet och satte på tvn. Fanns inga roliga program vid denna tiden? Bara disney channel och det var ju, bra. Minns när jag var mindre så kunde jag sitta och kolla på cartoon netwoork och disney channel hela dagarna. Fattar inte vilket liv man hade då?! Sitta och kolla på sån skit, utomjordingar och katter som pratar.. Och så tycker vuxna att ungdomar är dumma som kollar på skräckfilmer när de låter sina barn kolla på sånt onaturligt?! Till exempel pokemon. Alltså seriöst, vafan får man allt ifrån?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback