hemma igen!

Hej igen!

Sorry för dålig uppdatering idag.. men som jag skrev så cpade min dator imorse så jag var tvungen att mobilblogga i skolan. Och så började jag 11.45 med svenska nationella. Sen hade jag feting rast och sedan hade jag nationella matte och nationella engelska. Slutade 14.10 och då luffade jag och sita runt i huskvarna en stund och sedan gick vi till vårdcentralen och så fick jag en tid om tre veckor! =) *hemlig grej, hihi*

Sen åkte jag till stan och mötte upp min pojkvän och så tog vi bussen hem till mig. Så nu ska vi kolla på "heja björn" Och jag vet att mikaela blir svartsjuk av det eftersom att hon också vill se det. =D Puss på henne tycker jag.


jag imorse

Kommentarer
Postat av: Miko

Men sluta:( jag ska ta den ifrån dig någon jävla vacker dag! FAAAAN vill se den:(

hihi puss på dig med sötnos;)

2010-04-20 @ 21:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback