hemma i ölmstad igen

Hejsan alla!

Förlåt för extremt dålig upddatering i helgen. Men som jag skrev, jag trodde inte jag skulle ha internet hos min pappa. Dock hittade jag internet men som var vääldigt dåligt. Funkade varann minut typ och jag hann aldrig skriva klart något inlägg innan det dog. Så jag tänkte att jag skiter i det och skriver när jag är hemma i ölmstad igen istället..

Ni vet ju vad jag gjorde i fredags va? det inlägget jag skrev sist menar jag då. Iallafall.. tänkte berätta om min helg med mycket detaljer nu så dom som inte orkar läsa kan ju typ stänga av datorn eller sätta på sitt careface och skummläsa snabbt.

Fredagen
vet ni redan om så lets write about the rest of the weekend.
Lördag; Jag kom hem (som jag skrev) tidigt på morgonen, åt frukost och slappade i sängen och försökte fixa internet som cpade till ungefär kl halv tre kanske? då hoppade jag in i duschen, fixade mig snabbt som attan och så drog jag och farsan till A6. Kollade på rullgardiner till mitt rum och åt på donken. Träffade marre och hannah och lämnade tillbaka marres kamera som hon glömde hemma hos marcus och som jag fick ta hand om. Sen åkte jag och farsan hem igen och så fixade jag mig lite till eftersom att jag var väldigt ofixad innan. Sen kom Sita och kort efter kom André och Isac med bilen. Vi chillade hemma hos mig tills isac drog med bilen ungefär kl 23 på kvällen tror jag. Sen hade vi skitkul (jag iallafall) och filmade med min kamera, cpade oss lite, körde kortspel och myste. Hade skitkul med andra ord! Vi tre gick och la oss och somnade runt halv fyra på natten. Sletna och trötta som fan kan jag lova, haha!
Söndag (idag); Sita väckte mig vid halv tio? och så väckte vi andré. Chillade och var lama och trötta fram till ungefär kl 1. Då drog André hem. Jag och sita gick och solade varsin 25-minutrare så nu är vi båda två bruna och fina! Sen gick vi hem till mig igen och chillade lite till. Kollade på twilight och New moon och var allmänt gossiga. Sen drog Sita hem och jag städade upp lite på mitt rum (vi stökade till rättså ordentligt på lördagen, haha!) och packade allt som skulle med tillbaka till ölmstad. Sen drog jag till bussen och åkte hit.

Det var min helg japp! Skithärlig och chill. Men nu är jag trött som fan så ska bara packa upp allt, snacka med familjen, blogga lite, och sen sova.

HÖRS SNART IGEN, PUSS!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback