hemma hos daddy

Godmorgon! Eftermiddag..

Hur är det med er då? Med mig är det perfekt alltså! Bortsett från att jag är vääldigt trött och sleten. Men det ordnar sig alltid efter en dusch! ;) Iallafall! Som jag skrev igår så var jag med folk hemma hos en kille som heter Marcus. Vi hade det skitkul! Sen stack vi ut lite och så gick jag, André, Sita och Kimo till elmia och tog bussen till june för att möta upp Isac som hade bilen. Efter det så åkte Kimo hem. Så jag, André, Sita och Isac drog omkring med bilen, åkte till A6 och körde lite och så vidare. Körde runt typ hela natten! Helt sjukt härligt! =) Sen drog vi till bymarken och sov där. Vaknade halv tio imorse helt död och hungrig. Så min underba pojkvän lagade macaroner till frukost åt mig och sita! Naaw. =) Efter det fick vi skjuts till stan och så åkte jag och sita hem till varsitt. Har ätit lite mackor och druckit juice och nu känner jag mig lite piggare än innan iallafall. MEN JÄVLAR VILKEN ROLIG KVÄLL!


jag i onsdags.



ALLA BILDER IFRÅN GÅRKVÄLLEN KOMMER SNART!!


Kommentarer
Postat av: evelina <3

gummn, jag saknar dej :(

vi måste träffas snart, allför längesen nu :(

älskardejj pluttan, o jag kanske kommer till ad imon (: <3

2010-04-11 @ 18:34:51
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback