hemma efter en härlig dag!

Hejsan igen! BER OM URSÄKT FÖR DEN EXTREMT DÅLIGA UPPDATERINGEN IDAG!

Men som jag skrev i förra inlägget (mobilblogg) så vaknade jag försent imorse.. Kom iallafall till skolan i tid, fixade mig klart där och hade mentorstid, matte, engelska, spanska med muntligt prov SOM GICK SKITBRA! Tack vare att jag pluggade igår. Tack gode gud för att jag gjorde det alltså, annars hade det gått skit känner jag. Sen hade jag lunch, SO och sist bild. När jag slutade så tog jag och mina två brudar bussen till stan och gick till Mackmakeriet och köpte baugetter. Jag hade ju då inga pengar så jag fick snylta lite ifrån dom.. hihi. Sen åkte jag och hade socmöte som gick bra faktiskt och sen åkte jag och brudarna till stan och mötte upp min älskling. Vi hängde på stan ett tag, coola som vi är och gick till donken och käkade glass. Vår nu ju! Invigt med glass till och med. Sen åkte Mikaela hem och då stack jag, älskling och sitapita till filmstaden och satt där och luffade tills Sita åkte hem och jag och älskling gick upp till bion. Den var faktiskt skitbra! Rätt normal film som faktiskt speglar verkligheten lite kanske.. Värd att se säger jag bara! Tack lönnis för biljetterna! =D Sen blev jag hämtad av Magnus och så skjutsade vi hem André och hans brorsa till bymarken och så åkte jag och magnus hem.

Jag har precis duschat och känner mig inte lika trött längre, eller jo det gör jag. Haha! Har fortfarande ont i fötterna eftersom jag gick i klackar hela dagen också, ajaj. Stackars älskling som fick stå ut med mitt tjat, hihi.

TACK FÖR DAGEN ALLIHOPA! Brudarna och pojkvän. <3

fint väder hela dagen också, hihi. dock är bilden ifrån igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback