godmorning darling

Godmorgon på er allihopa!

Ja nu är det ju såhär att jag hade jättesvårt för att somna igår eftersom att jag släckte lampan och blundade ungefär kl 23 och då är jag inte van vid att sova.. så jag kunde inte somna förens jättesent iallafall. Menmen! Vaknade iallafall relativt tidigt idag! WOHO! Vaknade upp 10.45 ungefär och då var jag faktiskt pigg. =) Det är ett tecken på att jag har börjat sova av alla timmar jag missat och att jag håller på att vända på dygnet.

Iallafall, min pojkvän ska snart ringa mig och medans jag väntar på honom så ligger jag i sängen och snackar med Izza på msn. Hon har man fan inte snackat med på ett tag, hon var ju min bästavän i sjuan. Tyvärr hände det saker som gjorde att vi gled ifrån varandra fullständigt.. Men vi har pratat om det och det är någorlunda löst. Men vi umgås inte längre på fritiden. Händer att vi snackar då och då på msn eller sms. Menmen, thats life!

Bild från min och Izzas tid. (vi går i sjuan där)
fan man saknar det lite..


Kommentarer
Postat av: izza

jävla länge sen :O



har inte sett den bilden på ÅR !

haha, men jag har fortfarande kvar vår inspelning med läraren Kajza duvet, HAHA !

minns du ??

2010-04-15 @ 18:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback