godmorgon underbara!

Godmorgon på er!

Bara jag som mår SKITBRA?!

Igår åkte jag som sagt till stan. Gick till torpa och träffade Ortmann, Emil och två till luffare. Vi hade skitkul och spelade fotboll, jag och Ortmann i samma lag och självklart vann vi! ;) Sen kom Marre och Hannah och så tog vi bussen till june och mötte upp André. Vi hängde ett tag och sedan stack jag och André med bussen till råslätt, fråga inte varför. Vi hade inget liv.. Vi hade iallafall skitkul och skrattade åt precis allt. Och han blev jättesöt när han gick med min handväska! =) Och sen gick vi till donken och delade på en milkshake. Sen var jag tvungen att ta bussen hem. Men det var en mysig och rolig lördagkväll! =)<3

När jag kom hem så ringde jag André och så pratade vi i tele i fyra timmar. Höhö. Då var jag riktigt trött kan jag lova.. men det också mysigt. =) Sen somnade jag och vaknade idag kl halv elva. Skittrött!


lycklig och konstig. =) bra blandning! (Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback