godmorgon bloggen!

Godmorgon!

Ska jag börja med att berätta om mina dagar? Ja det tycker jag faktiskt..

I måndags så åkte jag som sagt på kalas kl 3 i gränna. Det var Oliver och Liam som fyllde 4år! =) Det kommer bilder på det senare. Sen ungefär kl fem så fick jag skjuts till jönköping av två tjejer som var på kalaset. Mötte upp Marre och Jensan. Vi åkte till huskvarna och träffade Björn och Viktor. Stack ner till esplanaden och lämnade dom där. Så jag, Jensan och Marre tog bussen tillbaka till jönköping. Jensan åkte hem medans jag och marre mötte upp André och hans lillebror. De skjutsade oss hem till Marre med bilen. Mys! Sen åt jag och Marre påskmiddag och gick sedan och la oss.

Igår vaknade vi lite sent ungefär vid halv elva och fixade oss jättesnabbt. Tog bussen till Hannah och åt frukost, fixade oss lite till och åt lunch. Tog bussen till Jönköping och vände tillbaka till huskvarna. Mötte upp Agnes och fixade en sak och stack till jönköping igen. Gick till torpaskolan och satt där. Träffade André, joppi och alla dom igen och sedan stack alla utan att säga hejdå.. Hannah drog ungefär vid halv sju också så det var bara jag, marre och agnes kvar. Vi tog bussen till donken och då åkte Agnes hem. Jag och marre satt och väntade på 121an i typ en timme och sedan åkte vi hem till varsitt. På bussen träffade jag min ÄLSKADE SAKNADE JOHHNY! Saknat honom så jävla mycket och inte träffat honom sen ungefär i oktober, november? Fett nice att träffa honom iallafall. <3

Det var en fett värd och roligkväll och måste lätt göras om! Ni är sjukt underbara och galna tjejer, och andré med såklart! <3




Bered er på en fet bildbomb snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback