godmorgon bloggen.

dsc06574 (MMS)

godmorgon bloggen. jag gick upp lite sent imorse så jag hann inte blogga och hann inte fixa mig heller. åkte till skolan i tid iaf och sminkade mig där så det blev gjort iaf. hade mentorstid först med min lärare och sedan hade jag matte. fick två biobiljetter av en klasskompis så jag bjöd älsklingen på bio ikväll. därav bilden. någon som vet om "en galen natt" är något att se? har aldrig hört talas om den filmen så det ska bli kul att se om den är något att rekommendera. men nu ska jag återgå till min engelskalektion men jag skriver senare, puss på er och ha en bra torsdag! <3


Kommentarer
Postat av: Evelina<3

Ja det är det :)

ja det

måste vi verkligen saknar dej som fan <3

2010-04-15 @ 09:57:32
URL: http://evelinatuovilaa.blogg.se/
Postat av: ???

Du är så jävla snygg ja vill ba ge dig så hårt baifrån

2010-04-15 @ 11:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback