godmorgon bloggen!

Hejsan sötnosar!

Hur är det denna blåsiga lördag? Haha. Med mig är det fint iallafall. Gick och la mig med älsklingen igår och kollade på en serie som handlar om en mesig kille och hans galna fru. Skitkul! Sen när vi kollat på ungefär 4 avsnitt eller något så var vi trötta. Stängde av datorn och somnade. Mysigt!

Imorse vaknade vi vid 10 tiden ungefär och då gick vi upp och åt frukost med P och M. Duktig som jag var så plockade jag fram mackor och ost dåva. Hehe.. jag tänker iallafall verkligen inte bli hemmafru. Sen gick vi ner till macken med min lillebror och köpte godis. Och nu ska vi fortsätta kolla på serien som vi började kolla på igår. Fettmys! =)

bby och jag var galna som sagt igår. =)
Hörs snart igen! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback