godmorgon!

Godmorgon på er!

Sorry för att jag inte uppdaterade mer igår.. men kände att jag behövde få vara med min pojkvän lite. Han blir bara så tjurig när jag sitter vid datorn hela tiden. :P But I don't blame him. Det är ju rättså osocialt och sitta vid datorn när man är med varandra.. eller hur? Men lite uppdatering fick ni ju iallafall..

Iallafall så kollade vi nästan klart på "heja björn" igår! Har bara två avsnitt kvar, men det blev så segt o bara ligga och glo på det hela kvällen så vi stängde av när det var två avsnitt kvar.. Imorse vaknade vi av mitt alarm kl 6.45 eftersom att min stackare till pojkvän skulle till skolan! ;) Och han var jätteseg och ville inte lämna mig i sängen själv, hihi. Han kom iallafall iväg med bussen och lämnade mig själv. *snyft* Sen orkade jag inte lägga mig igen så jag åt frukost och tjötade med Pernilla fram tills nu! =) Alltid mysigt och kuligt faktiskt.

en bild från förrförra lördagen. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback