godmorgon!

Godmorgon på er allihopa.

Har ni vaknat till ordentligt eller? Haha det har knappast jag. Orkar inte göra någonting känner jag. Somnade ändå riktigt tidigt igår trots att det är lov? och blev väckt av att Marre ringde mig för ungefär en halvtimme sen. Har iallafall klätt på mig mjukiskläder och packat allt som ska med till pappa i helgen, allt förutom datorn då. OCH JAAAAAA jag ska bo hos min älskade pappa i helgen! =D Så jävla kul! Han bor ju närmare stan också så då är det inte lika långt och jobbigt att åka..

Men nu måste jag slänga i mig en snabbfrukost och sedan packa ner datorn i väskan, men hörs snart igen! PUSS!


Kommentarer
Postat av: Tova

Godmorning!

2010-04-09 @ 12:33:29
URL: http://mitova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback