gap och skrik..

Ja, så är det hemma hos mig just nu. Kan ni gissa vad dom gör här hemma eller..?! Kollar på HV71 och DIF på kanal 5. Jag kan ju säga att jag hejjar på HV71, självklart eftersom att jag bor i jönköping kanske.. men sånt freak är jag dock inte att jag sitter och skriker! Eller jo, nu ljög jag. Jag skrek faktiskt JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA innan när dom gjorde mål. Men det var dock bara för spänningens skull och för att de andra gjorde det.. Jag har bara gått på två hemma matcher faktiskt. Båda gångerna med en god öl innan och efter, mums! Det hör till hockey, annars kan det kvitta..

Iallafall, det stod 2-2 när jag lämnade TV rummet för jag orkade inte kolla mer, blir ju trött i huvudet av allt skrikande ju! Så jag gick upp till mitt kära, tysta rum och satte mig vid datorn like always..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback