frågestund!



Bara för att jag har riktigt förbannat ont i huvudet och känner för att vara extra ärlig och bjuda på mig själv. Det är inte så ofta jag gör det faktiskt (dagens lögn, hehe) men iallafall.
Från och med nu, så är det frågestund och jag lovar på heder och samvete att jag ska svara på alla frågor och svara ärligt. Så nu får ni ställa vilka frågor som helst. idiotiska frågor finns det inte, bara dåliga svar, kom ihåg det!

Så fråga allt ni vill veta om mig.

frågestunden avslutas typ när jag tycker det har kommit tillräckligt många frågor.

Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: tack detsamma haha! :)

allt bra med dig då? :)

2010-04-12 @ 20:08:47
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

Förresten. har du lust att gå på årets hetaste disco med 9 DJ's, två live uppträdanden REBOUND (Rabhi och Eddie från Idol) och Purpl Pop?

2010-04-12 @ 20:10:57
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback