svar från frågestunden..

Från Tina;
1. Vad har du för framtidsplaner/drömmar?
2. Tror du på evig kärlek?
3. Är du fördomsfull?
4. Vad är det värsta du vet?
5. Vad är det bästa du vet?
6. Vad gör du när du mår dåligt?

svar;
1. Inte en aning, mäklare eller något i den stilen :p
2. Ja det gör jag nog =)
3. Nej, eller jag försöker iallafall att inte vara det..
4. Känna saknad eller känna sig ensam.
5. Mina underbara vänner, min familj och min pojkvän! =)
6. Kollar på bilder, lyssnar på deppmusik. Skriver av mig väldigt mycket.. har typ sju block med bara texter hemma.

Från My;
1. Vilken foundation och mascara använder du? :)

svar;
1. Foundation; L'oreal paris infallible make-up.
Mascara; Maybelline Lash stiletto (SUPERBRA!)

Från Sandra;
1. Vart har du köpt linnet till höger? på headern alltså

svar;
1. Ginatricot. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback