sita andersson.

Jag vill bara berätta hur jävla mycket du betyder för mig. Vi har känt varandra i snart ett år, och vart bästa vänner sen 10/3-09, första gången som du och jag var utanför skolan. Vi är så otroligt lika i sätt, humor och allt. Du lyckas alltid att få mig glad, och du lyckas alltid få mig att le! Du är allt för mig gumman och jag älskar dig så enormt mycket. Utan dig så är jag ingenting, för du är min ena halva. Vi har gått igenom mycket du och jag, men alltid blivit sams igen och ordnat det på ett moget sätt. Jag kommer aldrig lämna dig, för det skulle jag aldrig orka. För utan dig så skulle jag inte vara mig själv, du märkte ju bara i somras, utan dig mådde jag bara dåligt. Det ska alltid vara du och jag gumman, för det är du som är min allra bästa vän! ♥

Jag som pussar Sita, igårnatt.

Kommentarer
Postat av: Sita som älskar Thess

gumman, fattar du hur jävla mkt du betyder för mig!!?

du är det bästa som har hänt mig! vi har alltid så jävla kul tsm, vare sig vi är ute och festar eller ligger hemma i soffan och latar oss..du är skälet till att jag orkar gå till skolan. du hjälper mig när jag har det svårt och du förstår mig alltid för vi har gått igenom samma saker. vi har gått igenom en massa skit nu på sista tiden men vi har löst det..det stämmer lite att man inte inser vad man har förräns man har förlorat det..jag vet hur det känns nu och det var helt hopplöst, inget funkade i mitt liv och jag kunde ge vadsomhelst för att få tillbaka det som var..men nu har vi börjat om och det känns underbart! jag älskar dig min syster och bästavän!<33

2009-09-27 @ 21:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback