saknar! ♥

Jag tänker på dig varje dag, varje kväll innan jag ska sova. På alla stunder som du och jag hade, alla mysiga ridturer vi hade. Jag saknar till och med de kalla vinterkvällarna som jag pulsade genom en halvmeters snö för att få hälsa på dig. Jag ångrar allt som hände och det enda jag vill är att ha dig tillbaka, det har inte ens gått en hel månad sen du försvann ur mitt liv och jag är fortfarande förkrossad. Du kommer alltid finnas kvar i mitt huvud och i mitt hjärta, vad som än händer. Varje gång jag tänker på dig, varje gång någon nämner dig och varje gång jag ser en bild på dig så gråter jag inombords. När jag är ensam så kan jag gråta floder. Bara för att jag saknar dig så enormt mycket, och ingenting kommer bli som innan.. du var mitt allt och hela min värld och jag sumpade allt. Jag funderar hela tiden på vad som hänt om jag inte släppt dig. Undrar hur långt du och jag hade kommit. Jag vet att jag ALDRIG kommer sluta sörja dig. För du var trotts allt min bästa vän, som alltid fanns där. Jag till och med gråter när jag skriver detta. Älskling, jag saknar dig så jävla mycket.. KOM TILLBAKA!! :'(


Kommentarer
Postat av: Jannike

Gumman jag vet precis hur det känns! Och det är helt jävla hemskt! När jag läste det du skrev kom hela min tid med min vita ängel fram i huvudet! :'(

2009-09-28 @ 20:18:11
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback