nu är jag hemma!

Hejsan! saknat mig? klart ni har... =)

Nu är jag iallafall hemma ifrån allt ståhej. Började som sagt dagen med att åka till skolan och ha SOprov, det sura var att jag trodde jag började åtta så jag tog den tidiga bussen men sen började jag halv nio så jag kunde faktiskt ha fått en timmes sovmorgon men nejdå.. så jag var i skolan en hel timme innan jag ens började. KUL! Men provet gick iallafall jätte bra och jag hoppas verkligen på ett vg. =) Efter att jag gjort provet så smsade jag Mikaela men hon skulle inte komma ner fören kl tio så jag var med Ludde tills det, sen när Mikaela kom så åkte vi till stan. Då köpte jag två par leggins och sen gick vi och åt på donken. (jag hade faktiskt lovat mig själv att jag inte skulle äta mer skräpmat detta året, men det gick ju som det gick..) God frukost var det iallafall! Sen åkte jag och Mikaela till sjukhuset och hälsade på hennes farmor. Hon är så söt så! Efter att vi hade hälsat på henne i någon timme så tog vi bussen hem till Mikaela. Där satte vi oss och kollade filmen "white chicks". Den var skitrolig! Efter det så gjorde Mikaela varsin kebabrulle till oss, sen när vi hade ätit klart så gick jag till bussen och åkte hem för att hon skulle till Tranås, och här sitter jag nu.

bilden är ifrån filmen.


Kommentarer
Postat av: Caroline

haha White chicks är nog en av de roligaste filmerna jag sett :D

2009-09-23 @ 18:12:07
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback