mobilblogg, i skolan

Hejsan sötnosar! Som jag skrev innan så hade jag musik som första lektion, efter det hade jag spanska och eftersom att jag inte hade pluggat på provet så ska jag göra spanskaprovet på torsdag istället. Efter spanskan så var det lunch och då träffade jag Jossan som var här och hälsade på. Skitroligt för jag har saknat henne! Om du ser detta så måste vi vara snart gumman! Iallafall, efter lunchen så hade jag idrott, orientering. Eftersom att jag inte kunde vara med så gick jag och Sita till ica och köpte bullar istället. Sen hade vi håltimme så då satt jag, Mikaela och Sita och snackade med massa folk.. Just nu har vi egentligen NO men istället för att ha en vanlig lektion så har vi information om gymnasieval så vi sitter och kollar på film. Efter denna lektionen så ska jag vara med Sita. Och vi ska till stan en liten stund och kolla lite. Sen får vi se vad vi hittar på. Men nu ska jag kolla klart på filmen så vi hörs! Bilden är förresten från musiklektionen.

Kommentarer
Postat av: sabina<3

musikläraren är lång

2009-09-23 @ 21:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback