kvällen räddad iallafall..

Nu har jag slösat ännu någon timme på att kolla på tv.. gud vad mitt liv är meningslöst när jag är sjuk. Nej men ingenting händer ju!! Jag är en sån tjej som alltid vill ha något att göra eller att något händer, och när man suttit inne och gjort exakt samma sak i fyra dagar så blir man rätt trött.. En sak är det ju när man har jätte hög feber och bara kan ligga i sängen, men nu är det ju så att jag är så pass frisk att jag skulle kunna gå till skolan eller kunna åka till stan eller vafan som helst men det är för stor smittrisk fortfarande, så jag får helt enkelt vänta tills jag slutat hosta.. känns rätt pissigt och meningslöst. Men iallafall, jag orkade inte gå ner till macken och köpa godis så jag frågade min söta lillebror som ändå skulle dit med sin kompis. Så godis blev inköpt iallafall, kvällen räddad!! =)


Kommentarer
Postat av: Juussaann ;D<3

fest fredag :D TAGGA!!!<3

2009-09-17 @ 19:09:51
URL: http://jossefinan.blogg.se/
Postat av: Juussaann ;D<3

förfest hos johnny, robin o henkes polate, han som e typ 30 lr ngt :S ahha. iaf, sen typ t kax lr ngt ^^ har du dricka ? ja har fan inget :O<33

2009-09-17 @ 19:14:08
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback