hemma nu!

Hejsan!

Nu är jag hemma igen. Imorse var det som sagt jätte stressigt men jag hann iallafall med bussen och kom i tid till skolan. Efter SO lektionen som vi hade så hade vi livskunskap och då fick vi en uppgift som man skulle gå ut och fråga helt random folk om. Efter det så slutade vi, och då skulle jag egentligen träffa Ludde, men det blev ingenting med det. Ska träffa honom på måndag istället.. Så jag följde med Sita hem och var med henne istället. Vi kollade på film och myste massor fram tills jag skulle ta bussen vid kvart i nio. =) alltid bäst med dig bästavän!

Just nu håller jag på att överföra alla mina dokument till ett usb minne som jag sedan ska överföra till den bärbara datorn. Skönt att slippa den stationära stora saken..!!

Bilder kommer snart =)

Min söta klass idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback