hemma igen!

Nu är jag hemma igen! *puh*

Astrött.. måste verkligen börja få iordning på mina sovvanor. (!!) Men iallafall, dagens planer är väl att ta bussen till gränna och sedan byta buss till örserum och sen gå hem till Robin som bor i skogen. =) Och jag kommer inte komma ihåg vart fan jag ska hoppa av bussen! menmen, blondinen klarar sig nog.. men om jag inte hör av mig senare så vet ni att jag är vilse någonstans i skogen och kommer förmodligen aldrig mer komma hem.. =D nej, så får vi verkligen inte hoppas att det blir.

Hur har eran dag vart änsålänge och vad har ni gjort? =)


Jag imorse..


Kommentarer
Postat av: carolin

Fin blogg :) Kolla gärna in min med! Ha en bra dag. Kram

2009-09-30 @ 15:44:24
URL: http://mangoliiike.blogg.se/
Postat av: Emma

Har just fått ordning på mina sovvanor, och gud vad skönt det är ändå att sova hur länge som helst och vara pigg på dagen.. :P

2009-09-30 @ 19:46:47
URL: http://brunettenemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback