hemma igen!!

Godnatt ;)

om man ska säga så, fastän man inte ska gå och lägga sig..? jaja, skitsamma. Denna kvällen har vart underbar! Hänt så sjukt roliga saker, lite tragiska också men som ändå lett till något bättre.. ;) iallafall, först började kvällen med att jag åkte till huskvarna, gick till ICA och mötte Sebbe där, vi stod och väntade ett litet tag sedan kom André och Kolle på sina crossar. Kvällen fortsatte med att vi åkte runt hela huskvarna med crossarna, åkte till och med upp till Martin och hälsade att han skulle krya på sig, stackarn har ju vart sjuk hela veckan. Sedan åkte vi ner till hemmakväll och träffade massa folk, senare kom också Sita och Rebecka och så snackade jag med dom ett litet tag. Sedan ringde en tjej och frågade om hon fick komma ensam, och jag sa såklart ja för jag fattade direkt. Efter några bara några minuter så kom hon, två andra tjejer och sen s***e och hon började såklart snacka med mig, jag dissade totalt och fick henne och hennes andra kompisar att gå. Nu är hon ute ur mitt liv och jag känner mig övernöjd! Efter det så hoppade jag, Rebecka och Sita in i deras kompisars bil, så åkte vi till jönköping och åkte runt där lite. Kl 22 ungefär så bestämde vi att vi skulle åka till kaxholmen, så vi tog bilen dit. Så släppte dom av mig och stack på någon fest. Så var jag med massor av folk hemma hos någon som hette Jimmy. Robin var där också, och det var underbart att träffa honom efter denna kväll! Var där ett tag fram tills kl halv ett då min buss gick hem. Och nu sitter jag här! =) denna kvällen har verkligen vart helt underbar!

Bilder från heela kvällen kommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback