hemma igen!

Hejsan snuttegullungar!

Nu är jag hemma igen, eller jag har liksom vart hemma ett tag men min cp dator har inte fungerat som den ska och så fick jag avinstallera några virus så att det gick överföra bilderna från mobilen. Meen, det gick inte iallafall. Eller några bilder laddades över men inte alla, lite irriterande sådär men iallafall.. Som sagt har jag levt på att mobilblogga idag som ni kanske märkt, lite tråkigt.. det är inte riktigt samma känsla som att sitta vid ett tangentbord. Eller jag vet inte, ni märker väl knappt någon skillnad? Iallafall så blev jag hämtad av Pernilla vid nio tiden och kom hem vid kvart i tio. Efter det så har jag snackat med Magnus och Pernilla om imorgon och tjatat massor om gymnasieval osv. Egentligen borde jag plugga på SOprovet nu som jag ska ha imorgon kl 8 men det kan jag göra sen och imorgon. Har redan pluggat enormt mycket på det och jag är inte direkt på plugghumör just nu..

Snart kommer det ett par bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback