ensam igen!

Hello bitches!

Nu har Robin åkt hem och jag sitter ensam på mitt rum igen. Robin skulle som sagt komma och då fick jag panik (osminkad, pyamas, oborstat, "nyduschat" hår delvis lockigt) Så jag slängde bara på mig en t-shirt som låg överst i garderoben och ett par mjukisbyxor. Platta håret hastigt och kleta på lite mascara, orkade inte bry mig såå mycket.. Iallafall, när Robin väl kom så tjatade han om att han var hungrig så jag fick fixa pizza till han med, det var bara det att det började ryka ifrån mikron så jag fick panik och skrek på min lillebror som var den enda hemma förutom jag och Robin. Då berättade han att jag bara hade glömt att öppna förpackningen till pizzan.. så det ordnade sig iallafall. Thess + kök = katastrof. Sen när han hade ätit upp så satte vi på en film och kollade på. Sen var det inte så lång tid tills han skulle till bussen så vi gick ner till busshållplatsen.. Och så åkte han hem.

Är det jag..?


Kommentarer
Postat av: MODELLFOTOGRAF, Patrik PH Larsson

(",) Hehe.... rykande micro.. låter spännande, blev det rökt pizza då ni åt ? ;)



krams

2009-09-28 @ 22:26:29
URL: http://dragonph.blogg.se/
Postat av: Anne-lie

TackarL din blogg är fin den med.

MVH/Anne-lie

2009-09-28 @ 22:47:19
URL: http://mebitch.blogg.se/
Postat av: tiina

ofta du får panik av att din pojkvän ska se dig sån? x) Oliver har sett mig när jag ser ut som värst och han bryr sig mycket mindre än vad jag själv gör ^^

2009-09-29 @ 18:26:36
URL: http://tinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback