datasalen

Nu sitter jag och Mikaela i datasalen och har NO. Våran lärare är bortrest så vi har vikarie, och henne gillar jag faktiskt inte. Men iallafall, har haft spanska och idrott idag också och jag var väldigt aktiv på idrotten faktiskt, ända tills jag sträckte mina lår, gjorde så förbannat ont att jag knappt kunde gå, menmen så går det väl när man är otränad som jag, haha. Efter denna lektionen så ska jag åka upp till Sanda och hämta Sofie och sedan ska vi hem till henne och hämta min extrahjälm som jag har saknat, haha. Sen vet jag inte riktigt vad som händer, måste hem senare iallafall plus att jag inte orkar vara ute idag heller. Vi får helt enkelt se hur det blir med denna dagen! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback