datasalen

Hejsan!

Matteprovet gick inte sådär värst bra, men inte direkt dåligt heller. Efter det så hade vi engelska och då fick jag göra klart det gamla nationellaprovet som jag gjorde igår. Sen var det lunch, och nu har jag NO lektion. Men eftersom att man fick välja om man ville göra biologiprovet idag eller efter praon om två veckor så valde jag att göra det om två veckor så då fick jag sätta mig i datasalen och plugga istället. Då passar man ju såklart på att blogga! =) Har ni haft en rolig dag hittils? Eller de flesta kanske är i skolan och har tråkigt precis som jag.. Iallafall, efter denna lektionen så har vi en jättelång SO lektion, vet inte riktigt vad vi ska göra på den men det blir väl antagligen att jobbajobbajobba, sen ska vi få våra skolkataloger också. Men jag uppdaterar när jag kommer hem från skolan, vid fyra ungefär. Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback