15 september

Godmorgon!

Hur är det med er idag? =) med mig är det sådär, still sick you know. Ingen förändring sen igår.. fast jag kanske till och med har feber idag, jag vet inte riktigt. Ska ta tempen snart, så fort jag skrivit klart detta inlägget. Jag vaknade för inte så länge sen, och det var riktigt skönt att sova ut för engångs skull.. har inte gjort det på länge. Eller så har jag sovit länge men då somnade jag ganska sent också. Inatt sov jag nästan 12timmar. Så sjukt härligt. Stackars lilla sjuka jag behöver sömn förstår ni. ;) Idag händer antagligen ingenting, speciellt inte om jag har feber för då måste jag vara inne hela tiden också.. Hatar att vara sjuk, speciellt när man inte får träffa folk. Ni förstår jag har ju en virusinfektion som inte är så bra om jag smittar någon med.. aja, jag får hoppas att jag blir frisk snart. Även fast det kan ta ett tag. Nog pratat om att jag är sjuk tycker jag!! Blir bara deprimerad. Nu ska jag iallafall gå ner och göra en riktigt mumsig frukost och sedan kolla om det går något roligt på tv..

Bilden är inte från idag..


PSST. GLÖM INTE STÄLLA FRÅGOR TILL FRÅGESTUNDEN.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback