14 september

Hejsan!

Förlåt ännu engång för dåligt uppdatering.. men har inte riktigt haft tid i helgen. I fredags så åkte jag och till gränna och var med massa folk, sen sov Kajsa, Chris och Robin över hos mig. På lördagen så följde jag med Kajsa hem till henne och sedan åkte vi till huskvarna och träffade massa folk, sen på kvällen mådde jag skit och åkte hem till Sita och sov över hos henne. Igår så hade jag och Sita en slappdag och kollade bara på film heela dagen. Åkte hem vid nio tiden osv. Imorse gjorde jag mig iordning och stack till skolan, sen gick jag och Mikaela till vårdcentralen och så fick jag göra prover på min hals och ett blodprov. Resultatet blev att jag fick åka hem med en virusinfektion som jag haft i ca tre veckor. Så nu blir det att stanna hemma från skolan tills min hals är bra. Alltså tills jag inte kan smitta folk längre.. som tur var så fick jag med mig massa böcker ifrån skolan så det blir att plugga hemma. Inte så kul men det funkar.. vad ska man göra annars liksom?

Jaja, hur som helst så kommer jag bli frisk bara jag äter, sover och dricker mycket och bra. Så det är ingen fara med mig =) men ett krya kanske man kan få? Iallafall, hur är det med er idag? =)

Jag och Mikaela för några dagar sen, eller det kanske är en vecka sen..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Krya!<3

2009-09-14 @ 20:53:49
URL: http://jannikehackberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback