1 september

Hejsan!

Idag har det bara vart skola, eftersom att jag inte orkade ta moppen idag så fick jag gå upp klockan sex och ta bussen som gick 7.05, jippie.. Sen hade jag musik och spanska. Sen slutade jag. =) så då åkte jag hem och upptäckte att jag inte hade någon hemnyckel. Så då fick jag åka till stallet och vänta på att hovslagaren skulle komma, så nu är Eliot verkad och allt. Åkte hem sen och då kom min kära bror och öppnade åt mig.. väl hemma så somnade jag i soffan. Sov till ungefär halv sex då Sofie plingar på dörren och säger åt mig att följa med henne och hennes mamma till kaxholmen. Väl där så gick vi hem till hennes pojkvän och var med han och André. Lamt som fan men ändå skitkul. Tog sista bussen hem och kom hem för en halvtimme sen ungefär. Imorgon börjar jag klockan tio så då får man iallafall sovmorgon till åtta, väldigt behövligt för min del eftersom jag har fått så hemskt dålig sömn på sistonde. Jag vet att min vardag är så hemskt tråkig att läsa om, men jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva just nu så. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback