hemma hos sita!

Hejsan sweeties!

Hur är det med er just nu? Med mig är det såklart fortfarande bra, är väldigt trött just nu bara! Hade som jag skrev sist väldigt bråttom till bussen så jag hann bara torka håret och sedan gå. Tog bussen hem till Sita och fixade mig iordning där istället. Sedan gick vi till skolan, och fastän att det brukar ta ca tjugo min att gå till skolan så hann vi i tid till mattelektionen på bara en kvart! Sen efter mattelektionen så hade vi engelska, lunch, NO och det var jättekul, som alltid eftersom att Martin (min NOlärare) är störtskön! ;) efter det hade så hade vi SO och vi hade prov som gick skit för mig eftersom att jag inte hade pluggat ett piss.. har ju inte vart i skolan så mycket på sistonde så fick liksom reda på provet dagen innan, och då hade jag redan massa planer så jag hade helt enkelt inte tid med att plugga! Menmen, iallafall. När skolan slutade kl 15 så gick jag och Sita hem till henne och fixade en sak som det kommer bilder på imorgon! ;) Nu är ni nyfikna va..? Det skulle jag vart iallafall. Sen så fixade vi oss, sminkade oss osv inför kvällen. Sen drog vi till stan och gick runt där och hade skitroligt, som vi alltid har på helgerna! Sedan så blev det tråkigt och vi blev hungriga så vi åkte till donken och fyllekäkade. Sedan bestämde vi oss för att åka hem eftersom att vi var trötta i hela kroppen båda två. Det var bara det att en kille lurade oss så vi hamnade på fel buss och fick gå aslångt till rätt busshållplats och ta bussen hem till Sita. Men det gick bra och hemma är vi nu! ;) Har precis satt upp håret i en toffs och tatt bort sminket, det vill säga gjort iordning mig för sängen. Är verkligen skittrött just nu och det tror, eller vet jag att Sita också är.

Imorgon ska vi gå upp kl 9 och göra oss iordning snabbt och följa med Sitas mamma till ÖB och Rusta och köpa lite saker. Sedan ska vi fixa ** ***** **, åka hem till Sita och göra oss iordning och sedan träffa en massa killkompisar som går i våran klass. Men lovar såklart att blogga imorgon om Sita låter mig låna hennes dator, annars så kommer jag att våldta henne. Hårt!

Men nu ska vi gå och lägga oss.. en massa bilder ifrån idag/ikväll kommer upp antingen imorgon eller på söndag eftersom att jag inte har någon överföringsladd hemma hos Sita så alla bilder är i mobilen. Men puss på er och ha en fortsatt trevlig fredagskväll! ;)

En gammal bild på mig, juni 09.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback