godnatt

Nu är klockan snart fyra och jag har inte sovit en blund. Konstigt nog är jag inte ett dugg trött, tankarna snurrar och hjärnan går på högvarv. Har haft stora sömnproblem den senaste tiden men jag har iallafall på något sett lyckats somna. Nu vågar jag inte, vill inte drömma. Även fast jag har underbara drömmar. Det är just det att jag aldrig vill vakna, jag vill inte vakna och att tanken slår en att det bara var en dröm. blundar för verkligheten..

Vaknar varje morgon med en tår längs kinden, och det enda jag vill är att somna om, drömma och aldrig vakna igen.

Det underbara vi hade, det var bara en dröm. och jag ville inte vakna ur den, men det har jag gjort. fail.

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Classy

Skönt :) Jo detsamma för mig... Ska du göra idag då?

2009-10-28 @ 10:36:45
URL: http://nathaliesjobeck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback