fortfarande hos sita

Hellu!

Idag har jag och Sita bara tagit det lugnt.. vi har ätit, sovit, suttit vid datorn och ätit lite till. Det enda vi gjort idag är i stort sett att vi tog bussen till esplanaden och tog ut pengar och köpte ****. Sen gick vi hem till Sita igen. Jag mår verkligen inte bra just nu och Sita sitter och håller om mig för det känns som att jag ska bryta ihop vilken sekund som helst. men vi hörs imorgon som vanligt.. jag sover över hos Sita inatt och imorgon fyller snyggingen 15år! GRATTIS ÄLSKADE BÄSTAVÄN! <3

Hoppas ni får sova gott iallafall, puss..

Kommentarer
Postat av: J¤sefine

du vet vart jag finns..<33

2009-10-18 @ 22:47:54
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback