31 oktober - herregud

HERREGUD.

vaknade nyss av att Sita ringde. Alltså herregud, kvällen blev helt förstörd.

Först åkte jag till sita, vi fixade oss och hade skittrevligt. Sedan drog vi till stan och fixade vin. Sen träffade vi josef, och hälsade på honom lite. Sen gick vi ut och träffade kimo och mattias. Så tog vi en buss till norrahammar och mötte upp viktor och niclas, som skulle leda oss till festen. Men det var ingen som hade kommit än så jag, sita, kimo, mattias, viktor och niclas gick till en skola som låg i närheten. Först var allt lugnt och trevligt. Tills jag och sita hade i oss för mycket, den delen minns inte jag så mycket ifrån. Mer än att jag "blev bästavän med ett fönster, sen så hade inte fönstret svarat mig när jag pratade med den" så då hade jag sparkat och drämt armbågen i det, och det känns idag, har så sjuukt ont i armbågen. Sedan så blev dom vi var med förbannade så började det bli bråk, så jag och sita sket i dom och skulle dra hem eller till en annan fest. Men sen när vi hade gått till bussen så upptäckte sita att hon inte hade sin mobil. Så vi gick tillbaka och letade, hittade den inte. Och killarna vi hade vart med hade dratt upp till festen, så vi gick dit för att kolla om någon av dom hade hennes mobil. När vi kom dit så fick sita spel och vägrade gå in på festen. Så jag gick in själv och hittade två av killarna, men dom total ignorerade mig. Så jag blev fly förbannad och gick ut och ringde polisen. Gick in igen och skrek "DEN SOM HAR SITAS MOBIL GER TILLBAKA DEN NUUUU, ANNARS KOMMER POLISEN". Då blev dom såklart inte särskilt glada på mig, så jag blev ju såklart utslängd. Då ringde jag polisen igen och då sa dom att dom hade skickat en trupp, och att jag skulle ringa igen om dom inte hade kommit inom två min. Så jag väntade, efter tio min ringde jag igen ännu mer förbannad. Efter att jag ringt 112 fyra ggr så kommer det äntligen EN polisbil. Det dom gör är att först pratar dom med mig, dom pratar med sita och sedan går dom in på festen. Två min senare kommer dom ut och åker iväg. JÄVLA POLIS, DOM GJORDE INTE ETT SKIT. Alltså visst, att dom inte hittade sitas mobil är en sak, MEN JAG MENAR, det var en skit stor fest, som hade spårat ut totalt. Folk var hur packade som helst, folk sprang på gatorna och folk låg däckade i trädgården. Över 100 pers var där och det var två tredjedelar som var minderåriga. Är det normalt? Nej, och polisen gjorde inte ett skit. tsss... Vid det laget så hade vi träffat en annan kille som hjälpte oss. Han följde med oss ner till bussen och lugnade ner sita eftersom att hon var väldigt upprörd.. När vi var nere vid bussen så slog det till i skallen på sita, hon föll ihop och slutade andas. Jag fick panik och sprang därifrån och bröt ihop totalt. Seriöst, MIN BÄSTA VÄN VAR DÖD I TVÅ MIN. Ingen fick liv i henne, men sedan var det en kille som gjorde hjärt och lung räddning så hon vaknade till liv. Då ringde en som gick i våran klass ambulans och jag hade ringt mina föräldrar. Så ambulans kom och tog hand om sita, och Magnus kom och hämtade mig. Jag var fortfarande packad men ändå förstod jag allt som hände. Jag kom hem och det enda jag ville göra var att ringa sita, men det gick ju inte. ÅÅÅÅH. Tänk dig att gå och lägga dig, och att inte ha en aning om om din bästavän lever eller inte..

Jag vaknade iallafall av att sita levde och mådde bra. Hon är påväg hem just nu. Så allt kommer ordna upp sig.

Älskade sita, om du inte hade vaknat till liv igårkväll igen, eller om du hade dött inatt. Så hade jag inte orkat leva längre. Du anar inte hur rädd jag var igår, jag kunde inte sluta gråta, och när dom som var runt dig skrek "HON ANDAS INTE" och fick inte liv i dig eller något. Det enda jag tänkte då var "nu är det över, nu mister jorden två tjejer" Jag kunde knappt tänka klart, tänka på att du var död. Jag ville bara försvinna. Det var tur som INI HELVETE att jag inte fick black out och sprang därifrån och försökte ta livet av mig. På något sett så tänkte jag att det fanns en chans eftersom att ambulansen var påväg. Och tillslut fick dom liv i dig. Jag var så jävla glad men samtidigt skräckslagen. Du anar inte vafan jag gick igenom. Men jag är så jävla glad att mardrömmen gick över, JAG ÄLSKAR DIG MEST I HELA VÄRLDEN SITA. OM NÅGON SKADAR DIG SÅ LEVER INTE DEN PERSONEN LÄNGE TILL OCH OM DU DÖR, DÅ DÖR JAG MED DIG.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ah det gör jag :O tack :)<3



Hemskt det som hände :/ tur att hon klarade sig.

2009-10-31 @ 12:12:46
URL: http://bikinirand.blogg.se/
Postat av: Mathias

jag har ett namn du lilla vän :)

2009-10-31 @ 13:10:43
Postat av: Sita

jag vet inte vad jag ska säga riktigt.. jag är bara förbannat jävla tacksam att jag lever! och jag älskar dig så jävla mkt att det inte går att beskriva med ord! du är mitt allt Thess och jag minns att när du höll mig i handen och sa allt det vackra till mig, så önskade jag att du aldrig skulle släppa taget om min hand. jag minns oxå att jag viskade ; jag tänker inte lämna dig Thess..fan vad det gjorde ont när tanken slog mig att jag inte helt säkert kunde lova dig dom orden..



men jag lever och jag ska fortsätta med det!

2009-10-31 @ 16:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback