18 oktober

Förlåt för dålig uppdatering. Och förlåt för att jag slänger in detta inlägget lite sent. Men nu är det ju såhär att jag är hemma hos Sita så hon har ju bara en dator och hennes föräldrar har suttit vid datorn hela dagen ungefär.

Igår så åkte jag som sagt till stan med Sita. Hon hoppade på bussen som jag satt på i huskvarna och så åkte vi till torpa, där gick vi först hem till mitt x och lämnade en mobil som jag har lånat av hans morsa. Sen gick vi hem till ****** och fixade två ***. =D och så satte vi oss på skolan och hade kul! Sen tog vi bussen till juneporten och vandrade runt där lite, men det slutade bara med att både jag och Sita blev deprimerade så vi bestämde oss för att åka hem till henne. Så vi var hemma ungefär vid tio på kvällen! extremt tidigt för att vara oss. Då gjorde vi massa fyllekäk och sedan så bastade vi! Det var sjukt varmt så jag och sita sprang ut på vägen i bara bikini och handuk, då kom det förbi två killar som visslade så vi sprang in igen.. ;) Sen satte vi oss och kollade på sagan om de två tornen och det slutade med att båda två somnade! När vi vaknade vid halv två/två tiden så stängde vi av tvn och gick och la oss. Vaknade vid tio imorse och ingen av oss kunde somna om. Men vi låg kvar i sängen till ungefär tolv då vi åt frukost. och sedan la vi oss i sängen igen.. har våra anledningar till varför vi inte orkar gå ut idag! Men nu vet ni ju iallafall att jag lever, ;) så nu får ni ha det underbart så slänger jag in ett inlägg senare, eftersom jag antagligen ska sova över hos Sita inatt igen. Puss på er mina gullungar!

Jag och Sita i juni. På dreamhack.


Kommentarer
Postat av: Josefine

väntat på inlägg från dig hela dagen! gah! ni verkade ha kul iallafall ^^ slapp Robin då ? ;D höhö. Hoppas vi ses snart :)<3

2009-10-18 @ 16:09:54
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback