16 oktober

Godmorgon! =) är ni pigga och glada?

Nu är jag och Sita uppe, dock hur jävla döda som helst. Eftersom att vi låg och snackade till strax efter ett, sen när hon hade somnat så låg jag som vanligt och vred och vände mig ytterligare en timme. Sen ringde alarmet vid kvart i åtta och vi båda skrek bara neeeeeeej. Men men, det är bara att bita tag i det sura gräset och svälja. Snart ska jag hoppa in i duschen, ska bara skriva klart detta inlägget. Sen ska jag sminka mig osv, sånt man brukar göra you know! Igår gick jag dock osminkad till skolan.. mjao! Men iallafall.. Idag slutar jag skolan 15.20 som vanligt och då ska jag träffa Jossan. Vet inte vart jag ska träffa henne ens, men vi ska iallafall vara idag. Och eftersom det är fredag så kanske vi hittar på roligheter? =D

jag alldeles nyss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback