inte trött!

Hej igen!

Tänkte bara ta ett litet kort update inlägg!


Jag är fortfarande vaken och jag har inte sovit någonting änsålänge! Har varit vaken i 39timmar och tio minuter! Är så hyper som det går att bli! Lätt att jag ska vara vaken i 14 timmar till! =D

Iallafall! Idag har jag då kollat på en och en halv film, åkt hem till sita och duschat/fixat mig. Dennis, Mange och Alle kom till DH också efter att vi hade kommit tillbaka till dh, så jag och sita har vart med dom. Vi har busat runt och lekt! Jag och sita har klätt ut oss till "killar" också! Tog av oss skorna och springer runt i bara strumpor, sita har keps och jag har mössa på oss! Vi lär vara de sexigaste "killarna" på dreamhack alltså! GRR! ;) Det blev lite missförstånd och skit också så vi sa till crew om att två killar höll på att trakassera mig så dom fick en riktig tillsägelse! En sak till och dom åker ut! Så jävla rätt! =D Busiga som Alle och Dennis är så ska dom stanna här till ett fast dom egentligen bara får vara här till tio med sitt dagspass också så vi ska vara med dom fram tills dom ska åka, sen vet jag inte vad vi ska hitta på men det är sånt man märker! Killförklädnaderna ska iallafall stanna på! Tänker inte ta av mig mössan så som mitt hår ser ut just nu så, haha!

Hörs senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback