dreamhack!

Nästa vecka är det dreamhack här i jönköping. Någon som ska dit?! =D Ring mig på 070736**** isåfall!

Min "helg" på dreamhack kommer se ut såhär (ungefär);

Torsdag; träffa folk, supa på kvällen! (inte sova ett skit)
Fredag; BUP möte kl 8.15, träffa folk, supa på kvällen! (inte sova ett skit)
Lördag; Träffa folk, supa på kvällen! (försöka att inte sova ett skit)
Söndag; Träffa folk (säga hejdå till folk som inte bor i jkpg) HEM OCH SOVA!!!!


Kommer stanna hemma en vecka ifrån skolan för att ta igen det sen! Låter det inte härligt? =D Haha det tycker jag!

Nåå, vilka ska komma och joina?!



Kommentarer
Postat av: Anonym

orka.

2009-11-20 @ 16:44:25
Postat av: Bungum

najs :P jag ska dit :P

2009-11-22 @ 19:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback