bildbomb - dreamhack!

Eftersom att vi var vakna hela tiden, jag och Sita. Så är bilderna från olika dagar och olika tider på dygnet.

dreamhack! <33



Lovade inte lägga upp den, men kevin är så söt när han sover så! ;)

Kevin sov på sita!


Laktos dator!


Dremhack! <3


Fimpade mitt namn! ;)


Sita i kiosken!


FREAK! testa själv att vara vakna i 52timmar och se hur du ser ut sen! ;)


Jag äter macka!


Grr! Jag som kille dårå! ;)



Kevin, jag och laktos! även kallade; the snusgäng!


Sita! <3


Kevin! han är singel brudar! ;)


Gänget!


Hardstyle och jumpstyle!


OM MAN KAN HA TOFFSAR PÅ BENEN, KAN MAN HA BYXORNA PÅ HUVUDET!
Från vänster; någon random, kmr inte ihåg vad de andra tre heter, KEVIN!, och den sista vet jag inte! =) dom drog in mer än fyra hundra kroner pga den skylten!


Sista bilden, på mig! Som sagt, pröva att vara vaken i 52timmar och se hur du ser ut! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback